ВУЗ: Не указан
Категория: Не указан
Дисциплина: Не указана
Добавлен: 03.02.2024
Просмотров: 158
Скачиваний: 0
ВНИМАНИЕ! Если данный файл нарушает Ваши авторские права, то обязательно сообщите нам.
Вариант дерс.
Дерсни муратлары:сабийлени Хубийланы Османны «Атмаз» деген назмусу бла шагъырей этиу; назмуну анализ этерге юретиу; сёз чемерликлерин ёсдюрюу; тил байлыкъны сакъларгъа кереклисин билдириу.
адам-инсанлыкъ муратлары (личностные): заманларын зыраф этмей, кеслерин къураргъа юретиу; хар кюнде адамлыкъны шартларын ёсдюрюу джанына бурдуруу;
талпымакълыкъ муратлары (регулятивные): дерсни муратлау; окъугъанларыны магъанасын терени бла ангылатыу;
келишимлик муратлары (коммуникативные): устаз бла, сабийле бла тийишли ишлерге хазырлатыу эмда ишни толу баджарыргъа тырмашдырыу.
Дерсни ахыргъы мураты: сабийлеге мийик дараджалы муратла салыргъа учундуруу.
Дерсде окъуу керекле: Россияны картасы, шемшер, къоз, наз, эмен, нарат, нызы, къайын тереклени, джюзюм кёкенлени суратлары, Къарачай-Черкес республика Россияны картасында, КЧР-ни юсюнден презентация неда киносу
Дерсни барыуу.
-
Дерсге хазырланыу. (Организационный момент). 1 мин -
Эслерин дерсге буруу. (Мотивация к учебной деятельности). 2 мин -
Дерсни кереклисин айыртыу. (Актуализация знаний). 3 мин -
Дерсни окъуу магъанасы. (Постановка учебной задачи).3 мин -
Сёзлюк иш. (Словарная работа).2 мин -
Дерсни къыйын джерлерин тинтиу. (Выявление затруднения). 3мин -
Ичлеринден окъутуу. (Чтение рассказа про себя). 5мин -
Макъамгъа тынгылатыу эмда анга кёре санларын къымылдатыу. (Музыкальная физминутка). 3мин -
Группалада ишлетиу. Цитаталадан план салдырыу. (Работа в группах (составление цитатного плана). 5 мин -
Хапарны планнга кёре окъуу. (Чтение рассказа по частям составленного плана). 6 мин -
Бегитиу ишле. Экем-экем ишлеу. (Первичное закрепление, составление синквейна (работа в парах). 3 мин -
Оюм чыгъарыу. (Обобщение). 2 мин -
Тамамлау. (Рефлексия). 2 мин
23-чю дерс. ДЖАЗ. Ёртенланы А.
Дерсни муратлары:сабийлени Хубийланы Османны «Атмаз» деген назмусу бла шагъырей этиу; назмуну анализ этерге юретиу; сёз чемерликлерин ёсдюрюу; тил байлыкъны сакъларгъа кереклисин билдириу.
адам-инсанлыкъ муратлары (личностные): заманларын зыраф этмей, кеслерин къураргъа юретиу; хар кюнде адамлыкъны шартларын ёсдюрюу джанына бурдуруу;
талпымакълыкъ муратлары (регулятивные): дерсни муратлау; окъугъанларыны магъанасын терени бла ангылатыу;
келишимлик муратлары (коммуникативные): устаз бла, сабийле бла тийишли ишлерге хазырлатыу эмда ишни толу баджарыргъа тырмашдырыу.
Дерсни ахыргъы мураты: сабийлеге мийик дараджалы муратла салыргъа учундуруу.
Дерсде окъуу керекле: Россияны картасы, шемшер, къоз, наз, эмен, нарат, нызы, къайын тереклени, джюзюм кёкенлени суратлары, Къарачай-Черкес республика Россияны картасында, КЧР-ни юсюнден презентация неда киносу
Дерсни барыуу.
-
Дерсге хазырланыу. (Организационный момент). 1 мин -
Эслерин дерсге буруу. (Мотивация к учебной деятельности). 2 мин -
Дерсни кереклисин айыртыу. (Актуализация знаний). 3 мин -
Дерсни окъуу магъанасы. (Постановка учебной задачи).3 мин -
Сёзлюк иш. (Словарная работа).2 мин -
Дерсни къыйын джерлерин тинтиу. (Выявление затруднения). 3мин -
Ичлеринден окъутуу. (Чтение рассказа про себя). 5мин -
Макъамгъа тынгылатыу эмда анга кёре санларын къымылдатыу. (Музыкальная физминутка). 3мин -
Группалада ишлетиу. Цитаталадан план салдырыу. (Работа в группах (составление цитатного плана). 5 мин -
Хапарны планнга кёре окъуу. (Чтение рассказа по частям составленного плана). 6 мин -
Бегитиу ишле. Экем-экем ишлеу. (Первичное закрепление, составление синквейна (работа в парах). 3 мин -
Оюм чыгъарыу. (Обобщение). 2 мин -
Тамамлау. (Рефлексия). 2 мин
Вариант дерс. КАВКАЗДА ДЖАЗ. Байрамукъланы Фатима
Дерсни муратлары:сабийлени Хубийланы Османны «Атмаз» деген назмусу бла шагъырей этиу; назмуну анализ этерге юретиу; сёз чемерликлерин ёсдюрюу; тил байлыкъны сакъларгъа кереклисин билдириу.
адам-инсанлыкъ муратлары (личностные): заманларын зыраф этмей, кеслерин къураргъа юретиу; хар кюнде адамлыкъны шартларын ёсдюрюу джанына бурдуруу;
талпымакълыкъ муратлары (регулятивные): дерсни муратлау; окъугъанларыны магъанасын терени бла ангылатыу;
келишимлик муратлары (коммуникативные): устаз бла, сабийле бла тийишли ишлерге хазырлатыу эмда ишни толу баджарыргъа тырмашдырыу.
Дерсни ахыргъы мураты: сабийлеге мийик дараджалы муратла салыргъа учундуруу.
Дерсде окъуу керекле: Россияны картасы, шемшер, къоз, наз, эмен, нарат, нызы, къайын тереклени, джюзюм кёкенлени суратлары, Къарачай-Черкес республика Россияны картасында, КЧР-ни юсюнден презентация неда киносу
Дерсни барыуу.
-
Дерсге хазырланыу. (Организационный момент). 1 мин -
Эслерин дерсге буруу. (Мотивация к учебной деятельности). 2 мин -
Дерсни кереклисин айыртыу. (Актуализация знаний). 3 мин -
Дерсни окъуу магъанасы. (Постановка учебной задачи).3 мин -
Сёзлюк иш. (Словарная работа).2 мин -
Дерсни къыйын джерлерин тинтиу. (Выявление затруднения). 3мин -
Ичлеринден окъутуу. (Чтение рассказа про себя). 5мин -
Макъамгъа тынгылатыу эмда анга кёре санларын къымылдатыу. (Музыкальная физминутка). 3мин -
Группалада ишлетиу. Цитаталадан план салдырыу. (Работа в группах (составление цитатного плана). 5 мин -
Хапарны планнга кёре окъуу. (Чтение рассказа по частям составленного плана). 6 мин -
Бегитиу ишле. Экем-экем ишлеу. (Первичное закрепление, составление синквейна (работа в парах). 3 мин -
Оюм чыгъарыу. (Обобщение). 2 мин -
Тамамлау. (Рефлексия). 2 мин
24-чю дерс. ТИШИРЫУГЪА – МАХТАУ. М.Горький
Дерсни муратлары:сабийлени Хубийланы Османны «Атмаз» деген назмусу бла шагъырей этиу; назмуну анализ этерге юретиу; сёз чемерликлерин ёсдюрюу; тил байлыкъны сакъларгъа кереклисин билдириу.
адам-инсанлыкъ муратлары (личностные): заманларын зыраф этмей, кеслерин къураргъа юретиу; хар кюнде адамлыкъны шартларын ёсдюрюу джанына бурдуруу;
талпымакълыкъ муратлары (регулятивные): дерсни муратлау; окъугъанларыны магъанасын терени бла ангылатыу;
келишимлик муратлары (коммуникативные): устаз бла, сабийле бла тийишли ишлерге хазырлатыу эмда ишни толу баджарыргъа тырмашдырыу.
Дерсни ахыргъы мураты: сабийлеге мийик дараджалы муратла салыргъа учундуруу.
Дерсде окъуу керекле: Россияны картасы, шемшер, къоз, наз, эмен, нарат, нызы, къайын тереклени, джюзюм кёкенлени суратлары, Къарачай-Черкес республика Россияны картасында, КЧР-ни юсюнден презентация неда киносу
Дерсни барыуу.
-
Дерсге хазырланыу. (Организационный момент). 1 мин -
Эслерин дерсге буруу. (Мотивация к учебной деятельности). 2 мин -
Дерсни кереклисин айыртыу. (Актуализация знаний). 3 мин -
Дерсни окъуу магъанасы. (Постановка учебной задачи).3 мин -
Сёзлюк иш. (Словарная работа).2 мин -
Дерсни къыйын джерлерин тинтиу. (Выявление затруднения). 3мин -
Ичлеринден окъутуу. (Чтение рассказа про себя). 5мин -
Макъамгъа тынгылатыу эмда анга кёре санларын къымылдатыу. (Музыкальная физминутка). 3мин -
Группалада ишлетиу. Цитаталадан план салдырыу. (Работа в группах (составление цитатного плана). 5 мин -
Хапарны планнга кёре окъуу. (Чтение рассказа по частям составленного плана). 6 мин -
Бегитиу ишле. Экем-экем ишлеу. (Первичное закрепление, составление синквейна (работа в парах). 3 мин -
Оюм чыгъарыу. (Обобщение). 2 мин -
Тамамлау. (Рефлексия). 2 мин
Вариант дерс.
Дерсни муратлары:сабийлени Хубийланы Османны «Атмаз» деген назмусу бла шагъырей этиу; назмуну анализ этерге юретиу; сёз чемерликлерин ёсдюрюу; тил байлыкъны сакъларгъа кереклисин билдириу.
адам-инсанлыкъ муратлары (личностные): заманларын зыраф этмей, кеслерин къураргъа юретиу; хар кюнде адамлыкъны шартларын ёсдюрюу джанына бурдуруу;
талпымакълыкъ муратлары (регулятивные): дерсни муратлау; окъугъанларыны магъанасын терени бла ангылатыу;
келишимлик муратлары (коммуникативные): устаз бла, сабийле бла тийишли ишлерге хазырлатыу эмда ишни толу баджарыргъа тырмашдырыу.
Дерсни ахыргъы мураты: сабийлеге мийик дараджалы муратла салыргъа учундуруу.
Дерсде окъуу керекле: Россияны картасы, шемшер, къоз, наз, эмен, нарат, нызы, къайын тереклени, джюзюм кёкенлени суратлары, Къарачай-Черкес республика Россияны картасында, КЧР-ни юсюнден презентация неда киносу
Дерсни барыуу.
-
Дерсге хазырланыу. (Организационный момент). 1 мин -
Эслерин дерсге буруу. (Мотивация к учебной деятельности). 2 мин -
Дерсни кереклисин айыртыу. (Актуализация знаний). 3 мин -
Дерсни окъуу магъанасы. (Постановка учебной задачи).3 мин -
Сёзлюк иш. (Словарная работа).2 мин -
Дерсни къыйын джерлерин тинтиу. (Выявление затруднения). 3мин -
Ичлеринден окъутуу. (Чтение рассказа про себя). 5мин -
Макъамгъа тынгылатыу эмда анга кёре санларын къымылдатыу. (Музыкальная физминутка). 3мин -
Группалада ишлетиу. Цитаталадан план салдырыу. (Работа в группах (составление цитатного плана). 5 мин -
Хапарны планнга кёре окъуу. (Чтение рассказа по частям составленного плана). 6 мин -
Бегитиу ишле. Экем-экем ишлеу. (Первичное закрепление, составление синквейна (работа в парах). 3 мин -
Оюм чыгъарыу. (Обобщение). 2 мин -
Тамамлау. (Рефлексия). 2 мин
25-чи дерс. ДЖУКЪЛАНМАЗЛЫКЪ ДЖУЛДУЗЧУКЪ.
Мамчуланы Д.
Дерсни муратлары:сабийлени Хубийланы Османны «Атмаз» деген назмусу бла шагъырей этиу; назмуну анализ этерге юретиу; сёз чемерликлерин ёсдюрюу; тил байлыкъны сакъларгъа кереклисин билдириу.
адам-инсанлыкъ муратлары (личностные): заманларын зыраф этмей, кеслерин къураргъа юретиу; хар кюнде адамлыкъны шартларын ёсдюрюу джанына бурдуруу;
талпымакълыкъ муратлары (регулятивные): дерсни муратлау; окъугъанларыны магъанасын терени бла ангылатыу;
келишимлик муратлары (коммуникативные): устаз бла, сабийле бла тийишли ишлерге хазырлатыу эмда ишни толу баджарыргъа тырмашдырыу.
Дерсни ахыргъы мураты: сабийлеге мийик дараджалы муратла салыргъа учундуруу.
Дерсде окъуу керекле: Россияны картасы, шемшер, къоз, наз, эмен, нарат, нызы, къайын тереклени, джюзюм кёкенлени суратлары, Къарачай-Черкес республика Россияны картасында, КЧР-ни юсюнден презентация неда киносу